کلاس آموزش سنتور و پیانو مهسا گلمکانی

مهسا گلمکانی فارغ التحصیل رشته موسیقی با بیش از بیست سال تجربه در نوازندگی، تدریس و سرپرستی گروه موسیقی جانا، برگزار کننده کلاس های آموزش سنتور و پیانو در تورنتو و ریچموندهیل کانادا به صورت حضوری (و آنلاین برای متقاضیان از سراسر دنیا) در همه سطوح و برای همه سنین است.

مطمئنا آموزش موسیقی، علاوه بر زیبایی ها و لطافت های بی مثل و مانندی که دارد، نیازمند روشی دقیق، فنی و اصولی است تا هنرجویان همانطور که در ابتدای مسیر اشتیاق یادگیری را دارند، تا انتها نیز با همین اشتیاق و انرژی و با اصول صحیح کار را ادامه دهند.

آموزش اصولی و مبتنی بر نت

کلیه کلاس های آموزشی موسیقی مبتنی بر اصول حرفه ای و تئوری موسیقی است. البته این ویژگی به این معنا نیست که تمرینات همگی از جمله تمرینات کسل کننده و بدون آهنگ و حالت موزیکال تشکیل شده اند؛ بلکه در کنار آموزش اصولی و هدفمند، آهنگ های آشنا و زیبای موسیقی ایران و جهان به هنرجویان آموزش داده می شود.

کلاس آموزش سنتور

(حضوری برای ساکنین تورنتو، ریچموندهیل و حومه – آنلاین برای هنرجویان از سراسر دنیا)

سنتور یکی از سازهای اصیل ایرانی است که سالیان سال است از اجداد ما به ما به ارث رسیده است. آموزش ساز سنتور، نیازمند روش های اصولی و اساتید مجرب و تحصیل کرده این زمینه دارد. کلاس های خصوصی آموزش سنتور و تکنیکهای سنتور نوازی مهسا گلمکانی شما را از سطح مبتدی تا پیشرفته همراهی خواهد کرد.

کلاس آموزش پیانو

(حضوری برای ساکنین تورنتو، ریچموندهیل و حومه – آنلاین برای هنرجویان از سراسر دنیا)

پیانو یکی از پرطرفدارترین ساز ها در سراسر جهان است و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است. بسیاری از افراد از همان سنین کودکی و نوجوانی به ساز پیانو علاقمند می شوند و به دنبال یادگیری آن می روند. پیانو یکی از کامل ترین ساز ها است و به آن لقب مادر ساز ها داده شده است چرا که می تواند محدوده بسیار گسترده ای از صدا ها را تولید کند

آموزش پیانو مبتدی تا پیشرفته

در صورتی که هیچ آشنایی قبلی ای با پیانو ندارید و تازه می خواهید شروع به یادگیری آن کنید، این بسیار طبیعی است که در ذهن شما پیانو یک ساز بسیار سخت و پیچیده به نظر بیاید. ممکن است بعضی افراد علی رغم علاقه زیادی که به پیانو دارند، به علت ترس یا شک و تردید یا داشتن افکاری مثل این که «برای من خیلی دیر شده» یا «با این سن هرگز نمی توانم یک نوازنده ماهر پیانو شوم» شرکت در دوره های آموزشی و یادگیری جدی پیانو را به تعویق بیندازند.

مهسا گلمکانی با تجربه آموزش به همه گروهای سنی به شما کمک خواهد کرد که از این باورهای غلط فاصله بگیرید و پیانو را در هر سن و شرایطی یاد بگیرید و ماهرانه بنوازید. 

برای پیش ثبت نام در کلاس های خصوصی سنتور یا پیانو فرم زیر را پر کنید. ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت